معرفی 10 تا از بهترین هتل های بالی

1403/05/31

بالی به دلیل شباهت آن به تصویر یک بهشت ​​گرمسیری به عنوان " جزیره خدایان " شناخته می‌شود. مزارع سرسبز  برنج، معابد باستانی، غروب‌های جادویی، دهکده های سنتی، سواحل ایده آل و بهترین هتل های جهان از دیدنی ترین جاذبه های این جزیره هستند. در واقع، این جزیره آنقدر محبوب است که 80 درصد از گردشگری اندونزی را به خود اختصاص داده است. مزیت اصلی بالی این است که هتل‌های مجلل و ویلاهای خصوصی با استخر و مناظر دیدنی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌کند که آن را به انتخابی رایج برای ماه عسل و زوج‌ها تبدیل کرده است. اسکان تنها جایی نیست که در بالی ارزش پول خود را پیدا کنید. در این جزیره باور نکردنی، می‌توان از ماساژهای لوکس و درمان‌های آبگرم بهره مند شد و در عین حال از بودجه خود نیز لذت کافی برد.

 

بهترین هتل های بالی

هتل مانداپا

مانداپا، به معنای معبد در زبان سانسکریت، تفرجگاهی زیارتگاهی است که انسان را با طبیعت مادر پیوند می‌دهد. با توجه به پیشرفت‌های بی‌نظیر هتل در اطراف اوبود، به ندرت می‌توان تفرجگاهی را پیدا کرد که واقعاً از هیاهوی مرکز شهر جدا شده باشد، اما مانداپا، یک منطقه حفاظت شده در ریتز-کارلتون، این را ارائه می‌دهد. که در رودخانه خیره‌ کننده Ayung در جنگل‌های بارانی اسرار آمیز قرار گرفته است، این ملک به زیبایی با دکوراسیون چوبی و سنگ سنتی بالی، منسوجات جواهر مانند، لوسترهای مروارید تزیینی و نقاشی‌های دیواری زیبا تزئین شده است. دارای 60 سوئیت فوق ‌العاده لوکس با منظره رودخانه با تراس‌های خصوصی و ویلاهای مجلل و برخی از مراکز خصوصی باشکوه است.

در قلب آن شالیزارهای برنج (متشکل از شلاهای یوگا و مکان‌های پیک ‌نیک) و معبدی واقعی، همه تزئینات طلا کاری شده و عودهای چرخان، برای رزق و روزی معنوی وجود دارد. رودخانه آیونگ در اطراف منطقه پیچ خورده و پس ‌زمینه‌ای تماشایی را برای رستوران‌ها فراهم می‌کند، که شامل مجموعه بامبوی کوبو برای منوهای طعم مدیترانه‌ای، سالن استراحت ژاپنی آمبار بالای تپه، و تراس ساوا، جایی که کلاسیک‌های اندونزیایی مانند باراموندی و سامبال پوشیده شده است. سوپ دم گاوی، سوپ بونتوت به سبک محلی سرو می‌شود. اتاق‌ها، مجموعه‌ای از ساختمان‌ها را در دامنه تپه اشغال می‌کنند، مناظر جنگلی خیره‌ کننده و انبوهی از فضا را ارائه می‌کنند. همچنین زمانی را برای جلسه با درمانگر مشهور بالی ایبو کتوت مورسی در آبگرم کنار رودخانه اختصاص دهید. چشمان او ممکن است کور باشد، اما لمس شهودی و روغن‌های گیاهی او الهی هستند.

 

هتل مانداپا بالی

 

هتل فورسیزن (Four season sayan)

Four Seasons Sayan توسط Travel + Leisure از بهترین هتل های بالی به عنوان هتل شماره 1 جهان انتخاب شد، بنابراین تمامی امکانات در این هتل تضمین شده است. این هتل نهایت تجمل در محیطی سرسبز و جنگلی است که بین دو رودخانه مقدس آیونگ، اوبود، بالی قرار گرفته و در پشت سایبان جنگلی پنهان شده است. این یک معماری منحصر به فرد به شکل کاسه برنج و یک پل معلق شیک است. این بنا با آب شیرین جاری و حوضچه نیلوفر آبی بر روی پشت بام و با مواد طبیعی و بومی که برای ارائه محیطی به سبک روستایی استفاده شده است تزئین شده است. می‌توانید در دره سرسبز رودخانه آیونگ استراحت کنید یا با پیوستن به فعالیت‌هایی مانند یوگای خنده، کلاس رقص بالی، کلاس آشپزی، ماجراجویی‌های دوچرخه ‌سواری یا پیاده‌ روی در دره سایان، از طبیعت لذت ببرید. همچنین می‌توانید در آبگرم رودخانه مقدس، بدن خود را شاداب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به بالی

هتل چهار فصل بالی

 

هتل ریتز کارلتون بالی 

لیستی از بهترین هتل های بالی بدون این نماد لوکس کامل نخواهد بود. ریتز کارلتون بالی با برنده شدن جوایز بی‌شماری، جایی است که اگر می‌خواهید در Nusa Dua اقامت کنید، بهترین گزینه برای شماست. سوئیت‌های پنج ستاره با دکوراسیون مدرن بالیایی مخفیگاهی بهشتی در میان باغ‌های سرسبز استوایی هستند. یا می‌توانید به سراغ ویلاهای استخری با خدمات پیشخدمت شخصی مراجعه کنید. مورد علاقه گردشگران ویلا اسکای با استخر بی نهایت سر به فلک کشیده و مشرف به اقیانوس است. مناظر خیره کننده و غذاهای خوشمزه را کشف کنید و زیبایی فرهنگ بالی را در ریتز کارلتون بالی تجربه کنید. در سوئیت‌ها و ویلاهای مجلل آنجا به استراحت و آرامش بپردازید. همچنین، می‌توانید از منظره‌های کنار صخره و آب‌های آبی اقیانوس هند لذت ببرید و زمانی را برای آرام کردن روح خود صرف کنید. اگر با بچه‌ها سفر می‌کنید، فعالیت‌های Ritz Kids و خدمات نگهداری از کودکان را بررسی کنید تا از درمان‌های الهام‌ گرفته از اقیانوس لذت ببرید. عروس‌های آینده، Ritz-Carlton بالی همچنین مکانی برای عروسی رمانتیک است!

بیشتر بخوانید: تجربه‌ای هیجان‌ انگیز در پارک آبی واتر بوم بالی

هتل ریتز کارلتون بالی

هتل کمپینسکی (Apurva Kempinski Bali)

از بهترین هتل های بالی، یک مکان مجلل که ذات، هنر و هویت اندونزی را به تصویر می‌کشد، Apurva Kempinski Bali یک قصیده شش ستاره برای سرزمین خود است که توسط صنعتگران ساخته شده است تا شبیه یک تئاتر شکوهمند اندونزی در فضای باز باشد و به احترام پادشاهی باستانی Majapahit ساخته شده است. برای دسترسی انحصاری به استخرهای کلیف، یا برای اقامت در سطح بعدی، در سوئیت‌های جونیور بمانید، سوئیت‌های پرستیژ اوشن دارای اتاق خواب بزرگ، اتاق نشیمن، حمام با وان روباز، تراس، استخر شنای خصوصی مملو از مناظر پانوراما از اقیانوس هند می‌باشد. هر اتاق با مصنوعات بومی، چوب‌های عجیب و غریب، پارچه‌های محلی و نقوش نمادین اندونزی تزیین شده است. برای اجرای کامل سنت‌های قدیمی و لذت‌های قرن بیست و یکم، رستوران‌های برنده جوایز، استراحتگاه و درمان‌های مجلل در آبگرم رو به اقیانوس از سنت‌های گذشته امپراتوری ماجاپه‌های اندونزی الهام گرفته ‌شده‌اند.

 

هتل Apurva Kempinski Bali

 

هتل آنگاسان (The ungasan)

اقامتگاهی خیره‌کننده روی صخره با مناظری که می‌توان برایش جان داد، The Ungasan یکی دیگر از بهترین هتل های بالی به همان اندازه رویایی است. این استراحتگاه مجلل با منظره اقیانوس که بر روی صخره‌های دراماتیک در شبه‌ جزیره جنوبی صخره‌های بالی دارد، تنها ده سوئیت یک خوابه و پنج ویلا اختصاصی پنج خوابه با استخر را در خود جای داده است. هر ویلای 2500 متری دارای یک پیشخدمت خصوصی، اتاق رسانه، فضای ناهار خوری سرپوشیده و فضای باز، و انتخاب اولویت‌ دار ما به یکی از بهترین کلوب‌های ساحلی بالی تنها در یکشنبه ها است. اما این همه ماجرا نیست. سفر رویایی شما به لطف تیم آشپزی در سطح جهانی The Ungasan (به سرپرستی سرآشپز مشهور استرالیایی جیمز وایلز)، یک مرکز اسپا و تناسب اندام مجلل، و همچنین یک زمین تنیس و فضای سبز، دل پذیرتر می‌شود، ادامه زندگی در این جزیره لوکس بهتر از این نیست.

 

هتل Ungasan – Uluwatu

 

هتل سیکس سنسز

Six Senses Uluwatu  که با ارتفاع 74 متری از سطح دریا در امتداد لبه صخره‌ای بالی با چشم اندازهای پانوراما از اقیانوس هند در اطراف قرار دارد، اقامتگاهی شیک و زیبا در شبه جزیره بوکیت است که مشرف به برخی از بهترین مکان‌های موج‌ سواری جزیره است. رستوران غذاخوری پنج ستاره، تجربه‌های آبگرم برنده جوایز، یوگا روزانه و سوئیت‌ها و ویلاهای رویایی، همگی بخشی از تجربه شش حس هستند که با فعالیت‌های اقامتگاه، خدمات عالی و حتی بستنی رایگان روزانه، در رأس آن قرار دارند. ما عاشق سینمای در فضای باز مشرف به اقیانوس، و سیاست دوستدار حیوانات خانگی هستیم که به این معنی است که سگ شما می‌تواند زندگی خوبی را نیز بچشد.

بیشتر بخوانید: جزیره بالی اندونزی کجاست؟ راهنمای سفر به بالی

هتل شش حس اولوواتو

 

هتل ماریوت بالی سمینیاک

Courtyard by Marriott Bali Seminyak یک اقامتگاه مجلل در فاصله 5 دقیقه پیاده روی از ساحل Seminyak است. این هتل دارای استخر روباز، مرکز تناسب اندام و اسپا است و سرویس رفت و آمد رایگان به ساحل سمینیاک را دارا می‌باشد. رستوران در محل اقامتگاه موجود است، در حالی که وای فای در همه مناطق به صورت رایگان در دسترس است. اتاق‌های مجهز به تهویه‌ی مطبوع، با دکوراسیون داخلی مدرن، دارای تلویزیون صفحه‌ تخت کابلی، پایه آی‌پاد و گاو صندوق است. میهمانان می‌توانند در تراس یا بالکن خصوصی از دیدن منظره های سبز لذت ببرند. مینی بار و کتری برقی نیز از امکانات رفاهی داخل اتاق هستند.

حیاط ریزورت ماریو بالی سمینیاک 15 دقیقه با ماشین تا میدان Seminyak و خیابان Oberoi فاصله دارد، در حالی که فرودگاه بین المللی Ngurah Rai  30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. این هتل با پذیرش 24 ساعته دارای امکانات نگهداری چمدان و امکانات جلسه و ضیافت در محل است.

 

حیاط ریزورت ماریو بالی سمینیاک

 

هتل لگیان بالی

هتل لژیان بالی در محیط شلوغ و پر جنب و جوش بالی قرار دارد، وجود چهار باغ و پارک که محیطی آرامش بخش برای هتل ساحلی لژیان است، قابل توجه است. باغ‌های گرمسیری بزرگ به مساحت 40000 متر مربع از سه طرف با مناظر و گل‌های رنگارنگ و در سمت چهارم، ساحل معروف در حاشیه قرار گرفته ‌شده‌اند. فرودگاه بین المللی بالی تقریباً 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

این هتل، ظریف، شیک و بسیار باکلاس، از بهترین هتل های بالی، شاید منحصر به فرد ترین مقصد تفریحی سمینیاک باشد. اقامتگاه پنج ستاره فوق‌ العاده مجلل که به زیبایی روی قسمت اصلی شن‌های طلایی کاپوت نشسته است، کرم محصول سمینیاک است. پیشخدمت‌های خصوصی و تجربه طعم‎های به یاد ماندنی از غذاهای شبانه، سوئیت‌های کنار دریا و بارهای شامپاین در ساحل وجود دارد. به هر طرف که بچرخید خدمات بی‌نظیر هتل را می‌توان دید. از میان سوئیت‌های ساحلی، خانه‌های ساحلی سه خوابه را انتخاب کنید، جایی که ویلاهای استخری خصوصی در میان باغ‌های استوایی و استخرهای شنای درخشان پنهان شده‌اند.

 

هتل لژیان بالی

 

هوشینویا بالی

در ادامه مقاله بهترین هتل های بالی، Hoshinoya Bali به طور یکپارچه پس ‌زمینه‌های طبیعی نفس‌گیر اوبود را با زیبایی ‌شناسی فضای متمایز ژاپن ترکیب می‌کند. بنابراین، این تفرجگاه کاملاً به معنای واقعی کلمه در اطراف کانال‌های باستانی «subak» بالی ساخته شده است، که بر فراز رودخانه مقدس پاکیسان واقع شده و توسط جنگل عرفانی احاطه شده است. با این حال، کسانی که با معماری ژاپن بومی هوشینویا آشنا هستند، ویژگی‌های ژاپنی متمایز را مشاهده خواهند کرد: پنجره‌های کف تا سقف با الهام از صفحه‌های شوجی، و تخت‌های فوتون مانند در ویلاهای دو طبقه که سه استخر را در بر گرفته‌اند که مانند رودخانه از ملک عبور می‌کنند..

غذا، به طور مشابه، یک مخلوط خوشمزه بالی-ژاپنی است، با منوهای مزه ای که بهترین غذاها و صبحانه ها (در آلاچیق‌های لانه پرندگان مشرف به دره) از سبدهای پیک نیک پیچیده شده با فوروشیکی با میوه هایی که به زیبایی تزیین شده است. کاسه های ژاپنی گادو گادو و فرنی لوبیا قرمز نارگیل. یک سفر رایگان به مرکز شهر اوبود، کاوش در این منطقه را هیجان انگیزتر می‌کند، در حالی که مجموعه ای از فعالیت‌های رایگان، از کارگاه های هم زدن ماچا تا جلسات رنگرزی باتیک، اقامت در محدوده سرسبز استراحتگاه را به همان اندازه ارزشمند می‌کند.

 

هتل هوشینویا بالی

 

هتل جمیرا بالی – سرزمین رویایی

برای چشیدن طعم درمان سلطنتی، به جمیرا بالی مراجعه کنید. این تفرجگاه مجلل تمام ویلایی، یک ادای احترام معماری خیره کننده به امپراتوری ماجاپهیت هندو - جاوه است. نگاهی اجمالی به نحوه زندگی خاندان سلطنتی بالی در دوران طلایی. این تفرجگاه استوایی و در عین حال تاریخی است که یک قصر آبی مجلل، با منظره آسیا و خدمات شش ستاره مناسب برای خانواده سلطنتی را یاد آور می‌شود. این اقامتگاه سرسبز و پر آب نیز دارای اسپای برنده جایزه Talise (با تنها حمام سنتی ترکی در جزیره) و سه ‌اندازه رستوران و بار با چشم‌ اندازهای پانوراما از اقیانوس هند است. در رستوران و بار آکاسا بر فراز صخره های آهکی غذا بخورید، در تراس غذاخوری سگاران از غذاهای آسیای جنوب شرقی مزرعه میل کنید، و در محل اقامت ماجا سانست از نوشیدن کوکتل و غذاهای لذیذ لذت ببرید. سپس، وقتی به اقامتگاه کاخ مانند خود بر می‌گردید، منظره های طبیعی مسحورکننده بالی و استخر و غرفه خصوصی شما را فرا می‌گیرد.

 

هتل جمیرا بالی

 

سخن آخر        

ما در این مقاله سعی کرده ایم لیستی از بهترین هتل‌ های بالی را در حال حاضر برای شما گردآوری کنیم. با حدود 4300 گزینه برای انتخاب، معرفی بهترین هتل های بالی کار آسانی نیست. در این جزیره پر برکت با صحنه های کارت پستالی در اطراف هر پیچ، حتی ابتدایی ترین ویلاها و خانه های ییلاقی بالی مناظر رویایی و طرح‌های نوآورانه از بامبو و سنگ‌های آتشفشانی را ارائه می‌دهند. حفره‌های مخفی بی‌شماری در جنگل‌های اطراف Ubud، ویلاهای کنار صخره در Uluwatu و استراحتگاه‌های ساحلی کلابی که در ساحل از Seminyak تا Kuta قرار گرفته‌اند، وجود دارد، اما فقط برخی از آنها با تنظیمات، خدمات یا امکانات فوق ‌العاده متمایز هستند.

 

سوالات متداول

بهترین ماه برای سفر به بالی کدام است؟

ماه های آوریل، می، سپتامبر یا اکتبر بهترین زمان سفر به بالی با جمعیت کمتر و سواحل و معابد خلوت تر است. برخی از بهترین هتل‌های بالی را می‌توان با نرخ‌های پایین‌تری رزرو کرد و البته قیمت‌های هواپیما بسیار ارزان‌تر است.

بهترین جاذبه دیدنی بالی کدام است؟

اوبود یکی از بهترین جاذبه های بالی است. این مکان به عنوان مرکزی برای نمایش طبیعت و فرهنگ در نظر گرفته می‌شود. خانه های شهری مزارع برنج Tegallalang، پناهگاه جنگل میمون مقدس، کاخ Ubud، کنده کاری‌های بودایی، بازار هنری Ubud و غیره، واقع در Ubud از جاذبه های گردشگری قابل توجه هستند.

بهترین هتل های بالی کدام است؟

از بهترین هتل های بالی می‌توان به هتل مانداپا، هتل چهار فصل بالی در سایان، هتل ریتز کارلتون بالی و..... اشاره کرد.

چرا بالی برای گردشگران محبوب است؟

بالی محبوب ترین جزیره اندونزی است که به دلیل محیط‌های طبیعی، سواحل دیدنی، فرهنگ سنتی، تاریخ غنی، خلاقیت، هنر و صنایع دستی، و صمیمیت واقعی مردم محلی شناخته شده است.

 

 





1403/05/31

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن