تور ویژه کودکان

1403/06/03

کودکان امروز بیش از آموزش مستقیم و قالبی به یادگیری آزاد، مهارت های گوناگون زندگی، تمرین خلاقیت، مسئولیت پذیری و کار گروهی نیاز دارند. یادگیری در قالب تجربه یکی از بهترین‌ شیوه‌های یادگیری است. کودک شما با قرار گرفتن در محیط امن و در جمع همسالان می‌تواند تجربه‌های گوناگونی کسب کند. یکی از راه‌های کسب تجربه سفر است. سفر باعث تقویت خلاقیت کودکان و رشد مهارت‌های اجتماعی آن‌ها می‌شود. کودک در سفر ضمن قرار گرفتن در مکان‌ها و موقعیت‌های جدید، با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شود و مدام در حال کسب تجربه‌های جدید است.

ما در آرمه سیر آریا  سفرهای یک روزه و چند روزه‌ای برای کودکان شما فراهم کرده‌ایم، تا ضمن تجربه موقعیت‌های جدید مهارت‌های جدیدی نیز یاد بگیرند. این تورها شامل تورهای طبیعت‌گردی، تاریخی و فرهنگی، و تورهای تجربه‌گرا خواهند بود. در تورهای تجربه‌گرای ما کودکان ضمن گردش در فضایی خاص به تمرین و یادگیری یک مهارت می‌پردازند. در تور نقاشی، اصول اولیه نقاشی را فرا می‌گیرند.

En Plein Air: Where Art and Nature Meet Childhood ‌ Natural Start

در تور استقرار در طبیعت یک روز را خارج از فضای شهری تجربه کرده و زندگی واقعی را لمس خواهند کرد، چرا که دغدغه بسیاری از والدین امروز این است که کمی فرزندان‌شان را از فضای مجازی دور کرده و با زندگی واقعی مواجه کنند.

Camping With Kids: Where to Go and What to Take

در تور مجسمه‌سازی با شن در ساحل ضمن گذراندن لحظاتی خوش خلاقیت خود را شکوفا می‌کنند و ...

Sandcastle ideas for kids - The Ladybirds' Adventures

در تمام تورهای آرمه سیر آریا در جمع همسالان‌شان علاوه بر کسب تجربه‌های جدید، تعامل اجتماعی خواهند داشت. در تورهای ویژه کودکان آرمه سیر آریا مربی و تسهیلگر کودک همراه ما خواهد بود و یکی از والدین نیز کودک را همراهی خواهد کرد.

برای دیدن تورهای خاص و خلاقانه ما به سایت آرمه سیر آریا مراجعه کنید.





1403/06/03

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن