لیست نمایشگاههای بین المللی ترکیه ۲۰۲۴

1403/03/01

چند سالی می‌شود که نمایشگاههای ترکیه در عرصه بین المللی راه پیدا کرده‌اند‌. این نمایشگاه‌ها که بسیار پرطرفدار و مهم هم هستند، همه ساله بازدیدکنندگان بسیاری را از سراسر دنیا جذب می‌کنند. طی سال‌های گذشته این کشور در زمینه صنعت و تجارت پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و جایگاهش را به عنوان یک کشور در حال توسعه تثبیت کرده است. از طرف دیگر به دلیل موقعیت قرارگیری عالی بین بازارهای آسیا و اروپا، نمایشگاههای بین المللی ترکیه قابل دسترس تر شده‌اند. بیشتر این نمایشگاه‌ها در شهر استانبول برگزار شده و توسط شرکت‌های مطرحی همچون Tuyap یا Cnr سازماندهی می‌شوند. اگر از علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاههای بین المللی هستید، با ادامه این مطلب همراه مجله گردشگری آرمه سیر آریا بمانید تا شما را با جزییات و زمان برگزاری نمایشگاههای بین المللی ترکیه آشنا کنیم.

 

نمایشگاههای ترکیه ۲۰۲۴

در جدول زیر می‌توانید نام نمایشگاههای ترکیه در سال ۲۰۲۴ را به همراه تاریخ و مکان برگزاری ببینید و در ادامه با جزییات مربوط به هر نمایشگاه آشنا شوید.

 

نام نمایشگاه

تاریخ برگزاری

نمایشگاه فناوری‌های ارتباطی استانبول

27-25 آوریل

نمایشگاه سنگ ترکیه

20-17 آوریل

نمایشگاه پارچه و لباس استانبول

13-11 سپتامبر

نمایشگاه نساجی ترکیه

25-21 می

نمایشگاه لوازم خانگی ترکیه

22-14 سپتامبر

 

نمایشگاه فناوری‌های ارتباطی استانبول

یکی از نمایشگاههای بین المللی ترکیه در سال ۲۰۲۴، نمایشگاه فناوری‌های ارتباطی استانبول است که در تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آوریل در مرز کنگره استانبول برگزار خواهد شد. این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین رویدادها در منطقه اوراسیا در زمینه فناوری‌های ارتباطی است فرصت‌هایی را برای ارتباط با رهبران و تاثیرگذاران صنعت ایجاد می‌کند.

از طریق شرکت در نمایشگاه فناوری‌های ارتباطی استانبول می‌توانید راه‌حل‌های دیجیتالتان را به هزاران خریدار برند و شرکت ارائه دهید، شبکه تجاری خود را گسترش دهید و با سرمایه‌گذاران جدید ملاقات داشته باشید.

 

 

نمایشگاه سنگ ترکیه

بیست و نهمین نمایشگاه سنگ ازمیر ترکیه از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ در مجموعه نمایشگاهی fuarizmir برگزار خواهد شد. این رویداد یکی از نمایشگاههای بین المللی ترکیه در بخش سنگ طبیعی است. این نمایشگاه همه ساله هزاران متخصص را از سراسر جهان در شهر ساحلی ازمیر که نقطه ملاقات قاره‌های آسیا، اروپا و آفریقاست دور هم جمع می‌کند.

نمایشگاه سنگ ترکیه فرصت مناسبی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد تا مجموعه‌های خیره کننده‌ای از سنگ‌های ساختمانی ازجمله مرمر، تراورتن، گرانیت را از نزدیک ببینند. همچنین نمایشگاه روی خدمات تخصصی، ارائه راه‌حل‌های مشاوره‌ای، تدارکات و نرم‌افزار و کاربردهای معماری تمرکز خواهد کرد. غرفه داران از بخش‌های فرآوری سنگ، معدن و ماشین‌آلات، محصولات و خدمات نوآورانه خودشان را برای بازدیدکنندگان بین المللی به نمایش خواهند گذاشت.

برای بررسی لیست نمایشگاههای بین المللی اروپا در سال 2024 را بخوانید. 

 

نمایشگاه پارچه و لباس استانبول

این نمایشگاه که برگزار کننده آن شرکت ITKIB Fairs است، خریداران جهانی در صنعت نخ و پارچه را در تاریخ ۱۱ تا ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ در مرکز نمایشگاه استانبول دور هم جمع می‌کند. نمایشگاه پارچه و لباس استانبول با حضور بیش از ۵۰۰ تولیدکننده و ۲۵ خریدار واجد شرایط از کشورهای اتحادیه اروپا، بریتانیا، ایالت متحده امریکا، شمال آفریقا و خاورمیانه همراه خواهد بود.

بازدیدکنندگان می‌توانند تکنیک‌ها و طرح‌های نوآورانه به کار رفته در پارچه‌ها را از نزدیک ببینند.

 

 

نمایشگاه نساجی ترکیه

نمایشگاه نساجی ترکیه که با نام Hometex نیز شناخته می‌شود، بزرگ‌ترین گردهمایی نساجی آمریکا، اروپا، افریقا و خاورمیانه بوده و میزبان شرکت‌های نساجی پیشرو جهان است. این نمایشگاه در تاریخ ۲۱ تا ۲۵ می ۲۰۲۴ در مرکز نمایشگاه استانبول برگزار می‌شود. Hometex یکی از معتبرترین نمایشگاههای منسوجات خانگی در جهان است که صنعتگران ترک و بین المللی را در استانبول دور هم جمع می‌کند.

 

 

نمایشگاه لوازم خانگی ترکیه

تولیدکنندگان و برندهای پیشرو بازار در زمینه محصولات خانه و آشپزخانه در تاریخ ۱۴ تا ۲۲ سپتامبر در نمایشگاه لوازم خانگی ترکیه در استانبول، پذیرای بازدیدکنندگان از سراسر دنیا خواهند بود. شرکت در چنین نمایشگاهی این فرصت را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد تا با تمامی نوآوری‌ها آشنا شوند و همچنین محصولات جدید را از نزدیک ببینند.

 

 

سخن پایانی

در این مطلب در مجله گردشگری آرمه سیر آریا درباره ۵ مورد از نمایشگاههای بین المللی ترکیه در سال ۲۰۲۴ صحبت کردیم. ترکیه یکی از کشورهای مطرح دنیاست که همه ساله نمایشگاه‌های متنوعی را برگزار می‌کند. نمایشگاه فناوری‌های ارتباطی استانبول، نمایشگاه سنگ ازمیر، نمایشگاه لوازم خانگی ترکیه، نمایشگاه نساجی و نمایشگاه پارچه و لباس استانبول از مهم‌ترین رویدادهای ۲۰۲۴ این کشور هستند. از طریق شرکت در هر یک از این رویدادها می‌توانید با جدیدترین فناوری‌ها و محصولات ارائه شده توسط تولیدکنندگان مطرح جهان آشنا شده و ارتباطات تجاری خود را گسترش دهید.

 

سوالات متداول

فاصله میدان تکسیم تا نمایشگاه استانبول چقدر است؟

میدان تکسیم تا نمایشگاه استانبول ۲۲ کیلومتر است که با ماشین حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

آدرس نمایشگاه تویاپ استانبول کجاست؟

استانبول - مرکز همایش و نمایشگاه تویاپ، ترکیه (تبادل بزرگراه E - 5 بر فراز جمهوری گورپینار 34500 Buyukcekmece / istanbul Büyükçekmece، ترکیه)





1403/03/01

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن