نمایشگاههای بین المللی چین

1403/03/07

چین، کشوری وسیع و پیشرفته، کارخانه‌های بسیاری را با برندهای مختلف در خودش جای داده است. مسلما در چنین کشوری و به خصوص در شهرهای تجاری‌اش، به‌روزترین نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به نمایشگاه‌های صنعت ساختمان‌سازی، نمایشگاههای حوزه سلامت، نمایشگاه‌های خودرو و غیره اشاره کرد. در این مطلب از آرمه سیر آریا مهم‌ترین نمایشگاههای بین المللی چین را معرفی خواهیم کرد و توضیح مختصری را در مورد هر کدام ارائه خواهیم داد. با ما همراه شوید.

نمایشگاه‌های چین ۲۰۲۴

در این قسمت ابتدا لیست نمایشگاه‌های بین المللی چین 2024 را در جدول زیر برایتان آورده‌ایم و در ادامه هر کدام از نمایشگاه‌ها را به اختصار توضیح خواهیم داد و تاریخ برگزاری هر کدام را اعلام خواهیم کرد تا بتوانید برای رفتن به چین برنامه‌ریزی کنید و این نمایشگاه‌ها را از نزدیک ببینید.

 

نام نمایشگاه

تاریخ برگزاری

نمایشگاه بین المللی تجهیزات صنعتی و تولیدی چین

21-19 ژوئن

نمایشگاه الکترونیک چین

13-11 سپتامبر

نمایشگاه بین المللی تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی چین

31-29 می

نمایشگاه خودرو چین

25 آوریل تا 4 می

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی Kitchen & Bath China

17-14 می

نمایشگاه بین المللی گردشگری ITE Hong Kong

16-13 ژوئن

نمایشگاه بین المللی تجهیزات شیمیایی شانگهای CTEF

21-19 نوامبر

نمایشگاه بین المللی تجهیزات آزمایشگاهی چین Analytica China

20-18 نوامبر

نمایشگاه زیبایی چین Beauty EXPO

24-22 می

نمایشگاه بین المللی فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی شانگهای cippe shanghai

21-19 نوامبر

نمایشگاه بین المللی سلامت هنگ کنگ

19-17 جولای

فاز دو نمایشگاه گوانگجو

27-22 آوریل

فاز سه نمایشگاه گوانگجو

5-1 می

 

نمایشگاه بین المللی تجهیزات صنعتی و تولیدی چین

یکی از مهم‌ترین نمایشگاههای بین المللی چین، نمایشگاه تجهیزات صنعتی و تولیدی است که از ۱۹ تا ۲۱ ژوئن در شهر پکن برگزار می‌شود. در این نمایشگاه محصولات مختلفی در حوزه‌های متفاوتی همچون ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، فناوری اطلاعات، انرژی و رباتیک در معرض دید قرار می‌گیرند. یکی از برندهای مطرح اولین بار این نمایشگاه را در سال ۱۹۹۹ در چین برگزار کرد.

 

 

نمایشگاه الکترونیک چین

این نمایشگاه که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های الکترونیکی چین است، در تاریخ ۱۱ تا ۱۳ سپتامبر در شنژن چین برگزار می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگی مانند هواوی، سامسونگ، ال جی و غیره، جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی‌هایشان را در معرض دید قرار می‌دهند. در واقع می‌توان گفت غول‌های این حوزه همه ساله در نمایشگاه الکترونیک چین حضور دارند و آخرین محصولاتشان را عرضه می‌کنند.

 

نمایشگاه بین المللی تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی چین

این نمایشگاه که بزرگ‌ترین رویداد تجهیزات پزشکی در آسیا است، ۲۹ تا ۳۱ می در شهر پکن برگزار می‌شود و در آن، بزرگ‌ترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی دنیا ازجمله شرکت‌های دارویی و درمانی، جدیدترین دستاوردهایشان را به نمایش می‌گذارند.

نمایشگاه بین المللی تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی چین، نخستین بار در سال ۱۹۷۹ برگزار شد و قدمتی دیرینه دارد. کیفیت برگزاری این نمایشگاه به قدری بالاست که همه ساله در دو نوبت، یکی بهار و دیگری پاییز برگزار می‌شود.

این نمایشگاه حوزه‌های مختلفی همچون تجهیزات پزشکی، آزمایشگاه‌های پیشرفته، خدمات حوزه مهندسی پزشکی و حوزه سلامت الکترونیکی و آنلاین و غیره را در برمی‌گیرد و همه ساله ۳۰ کشور از سراسر دنیا در آن شرکت می‌کنند.

 

نمایشگاه خودرو چین

یکی دیگر از نمایشگاههای بین المللی چین، نمایشگاه خودرو است که از تاریخ ۲۵ آوریل تا ۴ می در پکن برگزار می‌شود. در این رویداد بزرگ، شرکت‌های مطرح خودروسازی جهان، جدیدترین تکنولوژی‌ها و محصولاتشان را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

این رویداد یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه‌های دنیا بوده و همه ساله بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. علاوه بر این، فرصتی عالی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد تا از طریق به نمایش گذاشتن محصولاتشان، مشتریان جدیدی جذب کنند و روابط تجاری خود را توسعه ببخشند.

 

 

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی Kitchen & Bath China

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی چین، یکی از رویدادهای تجاری مشهور و مهم است که از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ می در مرکز نمایشگاه بین المللی جدید شانگهای (SNIEC) برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، بزرگ‌ترین تامین کنندگان مبلمان و دکوراسیون داخلی از سراسر دنیا دور هم جمع می‌شوند و جدیدترین محصولاتشان را به نمایش می‌گذارند. با شرکت در این نمایشگاه می‌توانید با بهترین تامین کنندگان آشنا شده و اجناس با کیفیت عالی را خریداری کنید.

 

 

نمایشگاه بین المللی گردشگری ITE Hong Kong

 نمایشگاه بین المللی گردشگری یکی از مهم‌ترین نمایشگاههای بین المللی چین است که از ۱۳ تا ۱۶ ژوئن در هنگ کنگ برگزار خواهد شد. این رویداد جز اولین نمایشگاه‌های گردشگری آسیا محسوب شده و موضوعات مختلف گردشگری و سفر ازجمله سفرهای ورزشی، جشن ازدواج در خارج از کشور، ماه عسل، سفر برای عکاسی و غیره را پوشش می‌دهد. شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها، خطوط هوایی، انجمن‌ها، سازمان‌های دولتی و غیره هستند.

برای بررسی لیست نمایشگاههای بین المللی ترکیه ۲۰۲۴ این مقاله را بخوانید. 

نمایشگاه بین المللی تجهیزات شیمیایی شانگهای CTEF

CTEF مخفف نمایشگاه فناوری و تجهیزات شیمیایی که با نام نمایشگاه بین المللی تجهیزات شیمیایی شانگهای نیز شناخته می‌شود، رویدادی سالیانه است. این نمایشگاه اولین بار در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شد و از آن زمان یکی از بهترین نمایشگاه‌های بین‌ المللی چین در نوع خود است. سازماندهی این نمایشگاه توسط شرکت بین‌المللی گوانگژو ژنوی مدیریت می‌شود

تمرکز این نمایشگاه روی موضوعاتی همچون تاسیسات پتروشیمی، تجهیزات کارخانه شیمیایی، تجهیزات حفاظت از محیط زیست شیمیایی، پمپ‌ها، شیرها و خطوط لوله و غیره است. در این نمایشگاه متخصصان بسیاری از بخش‌های مختلف ازجمله شیمی، مهندسی فرایند و مهندسی مکانیک دور هم جمع می‌شوند. تاریخ برگزاری آن ۱۹ تا ۲۱ نوامبر در شانگهای است.

 

نمایشگاه بین المللی تجهیزات آزمایشگاهی چین Analytica China

Analytica China بزرگ‌ترین کنفرانس آنالیتیکا چین و یکی از مهم‌ترین نمایشگاههای بین‌المللی چین برای تجزیه و تحلیل، فناوری آزمایشگاهی، تشخیص و بیوتکنولوژی است. بازدیدکنندگان و غرفه‌داران از صنایع مختلف شیمیایی، پزشکی، غذایی، زیست محیطی، دارویی و همچنین بخش تحقیقات صنعتی و دولتی هستند. این نمایشگاه بهترین آزمایشگاه‌های صنعتی و تحقیقاتی جهان را پوشش می‌دهد. حتما از کنفرانس تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاه‌های همراه آن نیز دیدن کنید. تاریخ برگزاری آن نیز ۱۸ تا ۲۰ نوامبر در شانگهای است.

 

نمایشگاه زیبایی چین Beauty EXPO

نمایشگاه زیبایی چین در تاریخ 22 تا 24 می 2024، بیست و هشتمین رویداد خود را در شانگهای برگزار می‌کند.‌این نمایشگاه 3 روزه بسیاری از غرفه داران و برندهای بین المللی را گرد هم می‌آورد و تمامی محصولات صنعت زیبایی را پوشش می‌دهد.

این نمایشگاه به عنوان رویدادی حرفه‌ای برای مراقبت شخصی، آرایش و عطر، برندهای زیبایی، سلامت و تندرستی، برندهای ناخن و مژه در چین شناخته می‌شود. مساحت این نمایشگاه 223000 متر مربع است و 3285 غرفه دار را از بیش‌ از 60 کشور جهان جذب می‌کند.

لیست نمایشگاههای بین المللی اروپا در سال 2024 را در اینجا بخوانید. 

نمایشگاه بین المللی فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی شانگهای cippe shanghai

 cippe به عنوان یک محل ملاقات برای متخصصان صنعت عمل می‌کند، جایی که آن‌ها آخرین فناوری‌ها، نوآوری‌ها و راه‌حل‌ها را در بخش‌های نفت و پتروشیمی به نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه که یکی از بهترین نمایشگاه‌های بین المللی چین است بر نوآوری‌های تکنولوژیکی، طراحی سکوهای نفتی و ساخت تاسیسات حفاری نفت و گاز تاکید دارد. علاوه بر این، بستری برای بحث و تبادل نظر در مورد تحقیق و توسعه، اکتشاف، پردازش و نفت نیز فراهم می‌کند. غرفه دارانی از حوزه‌های مختلف ازجمله سازندگان تجهیزات تولید نفت، شرکت‌های پتروشیمی و بسیاری دیگر در این رویداد شرکت می‌کنند. یکی از نکات قابل توجه این نمایشگاه، همایش همراه است که موضوعات آن شامل استراتژی‌های توسعه صنعت نفت و گاز خواهد بود. تاریخ برگزاری این نمایشگاه از 19 تا 21 نوامبر در شانگهای است.

 

 

نمایشگاه بین المللی سلامت هنگ کنگ

نمایشگاه بین المللی سلامت هنگ کنگ با نگاه صادراتی و آشنایی با فناوری‌های روز دنیا از تاریخ 17 تا 19 جولای 2024 در هنگ کنگ چین برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که از استقبال قابل توجه شرکت‌های خارجی از سراسر دنیا برخوردار است، به سبب مزایای رقابتی، کیفیت و همچنین ضمانت‌های پس از فروش، یکی دیگر از بهترین نمایشگاه‌های بین المللی چین محسوب می‌شود.

 

فاز دو نمایشگاه گوانگجو

نمایشگاه گوانگجو یا همان کانتون فیر در سه فاز مجزا برگزار می‌شود. مدت برگزاری هر فاز، پنج روز است و در هر یک از این فازها، محصولات مختلف از صنایع متفاوتی به نمایش گذاشته می‌شوند. اگر فاز دوم تور نمایشگاه گوانجو را رزرو کنید، می‌توانید غرفه‌های مربوط به محصولات و صنایع مختلفی همچون کالاهای مصرفی، ظروف آشپزخانه، لوازم دکوری منزل، محصولات سنگی فلزی شیشه‌ای، مصالح و تجهیزات ساختمانی و غیره را ببینید این نمایشگاه از 22 تا 27 آوریل دایر است.

 

فاز سه نمایشگاه گوانگجو

برخی از محصولات و صنایعی که در فاز سوم تور نمایشگاه گوانگجو به نمایش گذاشته می‌شوند شامل محصولات و ملزومات پوشیدنی؛ شامل پوشاک مردانه و زنانه، پوشاک کودکان، پوشاک ورزشی و راحتی، خز و چرم، کرک و محصولات مرتبط، منسوجات و بافت، فرش و پرده‌، انواع پارچه، انواع پتو، لوازم اداری، لوازم‌التحریر و غیره هستند این نمایشگاه از 1 تا 5 می دایر است.

 

سخن پایانی

نمایشگاههای بین المللی چین از مهم‌ترین رویدادهای جهان هستند که محصولات، تجهیزات و خدمات گوناگونی را به نمایش می‌گذارند. زمینه فعالیت این نمایشگاه‌ها بسیار متنوع بوده و حوزه‌های مختلفی ازجمله زیبایی و سلامت تا ساختمان‌سازی، نفت و پتروشیمی و غیره را در برمی‌گیرد. علاقه‌مندان و فعالان در هر یک از حوزه‌ها می‌توانند با در نظر گرفتن تاریخ و مکان برگزاری، در این نمایشگاه‌ها شرکت کرده و از آن‌ها بهره کافی ببرند. براید ریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان آرمه سیر آریا تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

بزرگ‌ترین نمایشگاه چین کدام است

نمایشگاه کانتون یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تجاری دنیاست که از سال ۱۹۵۷ در فصول بهار و پاییز هر سال در گوانجو چین برگزار می‌شود.

مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین المللی چین کدامند

برخی از مهم‌ترین نمایشگاه چین در 2024 شامل نمایشگاه الکترونیک چین، نمایشگاه زیبایی چین، نمایشگاه خودرو چین، نمایشگاه بین المللی تجهیزات شیمیایی شانگهای، نمایشگاه بین المللی تجهیزات صنعتی و تولیدی چین و غیره می‌شوند.

 





1403/03/07

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن