هتل های تک بالی6 شب و 7 روز

برنامه رفت: 1403/05/28    ساعت: 00:00
محل حرکت
7 روزه

برنامه برگشت: 1404/05/29    ساعت: 12:00


تاریخ تور
1403/05/28 در ساعت 00:00 صبح
1404/05/29 در ساعت 12:00
120 دلار


هتل‌ها
هتل
نئو کوتا /زیا کوتا
Hotel NEO Kuta/ ZIA KUTA
3 ستاره
7 روزه
با صبحانه
BB
قیمت 2 تخته (هرنفر)
0 ریال - 120 دلار
قیمت 1 تخته (هرنفر)
0 ریال - 230 دلار
قیمت کودک با تخت (هر نفر)
0 ریال - 0 دلار
هتل
بیتانگ بالی ریزورت
Bintang Bali Resort
4 ستاره
7 روزه
با صبحانه
BB
قیمت 2 تخته (هرنفر)
0 ریال - 220 دلار
قیمت 1 تخته (هرنفر)
0 ریال - 420 دلار
قیمت کودک با تخت (هر نفر)
0 ریال - 0 دلار
هتل
آواتارا بوتیک ریزورت ابود
Awatara Boutique Resort Ubud
4 ستاره
7 روزه
با صبحانه
BB
قیمت 2 تخته (هرنفر)
0 ریال - 235 دلار
قیمت 1 تخته (هرنفر)
0 ریال - 435 دلار
قیمت کودک با تخت (هر نفر)
0 ریال - 0 دلار
هتل
پلاتینیوم جیمباران بیچ
Platinum hotel jimbaran beach
5 ستاره
7 روزه
با صبحانه
BB
قیمت 2 تخته (هرنفر)
0 ریال - 260 دلار
قیمت 1 تخته (هرنفر)
0 ریال - 465 دلار
قیمت کودک با تخت (هر نفر)
0 ریال - 0 دلار
هتل
دیسکاوری کارتیکا پلازا
Discovery Kartika Plaza Hotel
5 ستاره
7 روزه
با صبحانه
BB
قیمت 2 تخته (هرنفر)
0 ریال - 330 دلار
قیمت 1 تخته (هرنفر)
0 ریال - 630 دلار
قیمت کودک با تخت (هر نفر)
0 ریال - 0 دلار
هتل
فور پوینت بای شرایتون سمینیاک
Four Points Sheraton Seminyak
4 ستاره
7 روزه
با صبحانه
BB
قیمت 2 تخته (هرنفر)
0 ریال - 335 دلار
قیمت 1 تخته (هرنفر)
0 ریال - 640 دلار
قیمت کودک با تخت (هر نفر)
0 ریال - 0 دلار
هتل
کورتیارد بای مریوت بالی نوسادوآ ریزورت
Courtyard by Marriott Bali Nusa Dua Resort
5 ستاره
7 روزه
با صبحانه
BB
قیمت 2 تخته (هرنفر)
0 ریال - 385 دلار
قیمت 1 تخته (هرنفر)
0 ریال - 730 دلار
قیمت کودک با تخت (هر نفر)
0 ریال - 0 دلار
هتل
گرند مرکور بالی سمینیاک
Grand Mercure Bali Seminyak
5 ستاره
7 روزه
با صبحانه
BB
قیمت 2 تخته (هرنفر)
397 ریال - 0 دلار
قیمت 1 تخته (هرنفر)
755 ریال - 755 دلار
قیمت کودک با تخت (هر نفر)
0 ریال - 0 دلار
هتل
نوسادوآبیچ
Nusa Dua Beach
5 ستاره
7 روزه
با صبحانه
BB
قیمت 2 تخته (هرنفر)
0 ریال - 390 دلار
قیمت 1 تخته (هرنفر)
0 ریال - 745 دلار
قیمت کودک با تخت (هر نفر)
0 ریال - 0 دلار

 

مالدیو کشوری زیبا متشکل از ۱۲۰۰ جزیره‌ی کوچک و بزرگ با سواحل تماشایی و مناظر فوق‌العاده است که بیشتر مردم کره‌ی زمین آرزوی بازدید از آن‌ها را دارند و این جزایر را به عنوان مقصد بعدی سفر خود انتخاب می‌کنند. البته یکی از بخش‌های مهم برنامه‌ریزی هر سفر انتخاب اقامتگاه مناسب با امکانات به‌روز و مدرن است؛ به همین جهت در این بخش از مطلب وبلاگ آرمه سیر آسیا به معرفی ۱۰ عدد از بهترین هتل های مالدیو پرداخته‌ایم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

آشنایی با بهترین هتل های مالدیو

اگر می‌خواهید سفری به‌یادماندنی را به کشور زیبای مالدیو تجربه کنید لازم است که پیش از پیگیری هماهنگی‌های لازم با لوکس‌ترین هتل‌ها در این کشور آشنا شوید. تعدادی از بهترین هتل های مالدیو به انتخاب وب‌سایت  booking.com در این قسمت معرفی شده‌اند:

 Summer Island Maldives Resort

  • نوع هتل: ۴ ستاره
  • آدرس: North Male Atoll, 20012, Maldives

اقامتگاه جزیره تابستانی یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما در زمان رزرو هتل‌های مالدیو است که با ساحلی اختصاصی و دو رستوران در جزیره‌ی مرجانی شمال ماله قرار دارد. مهمانان مجموعه می‌توانند در کنار لذت بردن از سواحل به استخر جزیره تابستانی بروند یا اینکه به مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته آن سر بزنند.

تمامی اتاق‌های این هتل قسمت نشمین، تلویزیون LED با کانل‌های کابلی، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و وان، دوش، کتری و میز دارند و از طریق تراس‌های بزرگشان می‌توان منظره‌ی خارق‌العاده طلوع یا غروب خورشید را تماشا کرد.

سایر امکانات و خدمات هتل جزیره تابستانی شامل خدمات کامل اسپا، کتابخانه، رستوران و بار روی آب، ورزش‌های آبی، بوفه صبحانه، پذیرش ۲۴ ساعته و کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و آلمانی است.

بیشتر بخوانید:  مالدیو بهشت زمینی در بهترین زمان سفر

هتل Summer Island Maldives Resort

 

Meeru Maldives Resort Island

  • نوع هتل: ۴ ستاره
  • آدرس: Meerufen Fushi Island North, Maldives

مجموعه‌ی Meeru Maldives دارای دو استخر ساحلی، زمین بازی کودکان و یک بار فوق‌العاده است و با ارائه‌ی خدمات مختلف از جمله اینترنت رایگان تلاش می‌کند تا زمینه‌ی رضایت هر چه بیشتر اقامت‌کنندگان را فراهم کند. در تمامی اتاق‌های این هتل تلویزیون صفحه تخت به همراه کتری و حمام اختصاصی وجود دارند تا مشکلی در این زمینه نداشته باشید.

پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از کودکان، استودیو عکاسی،‌ مرکز تجاری،‌ خیاطی، فروشگاه خرید سوغاتی، صبحانه فوق‌العاده، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تناسب اندام و اسپا و نزدیکی نسبی به فرودگاه بین‌المللی ماله هم از دیگر مزایای اقامت در یکی دیگر از بهترین هتل های مالدیو به شمار می‌رود. در این قسمت نظر یکی از مهمانان Meeru Maldives Resort Island را مشاهده می‌کنید:

((کارکنان این مجموعه واقعاً خوش‌برخورد هستند و در بدو ورود به جزیره از مهمانان استقبال می‌کنند. صبحانه، ناهار و شام هتل واقعاً استثنایی است و تنوع بالای غذاها افراد با سلیقه‌های مختلف را راضی می‌کند. به معنای واقعی کلمه Meeru Maldives Resort یک بهشت تمام عیار است.))

 

هتل Meeru Maldives Resort Island

 

Furaveri Maldives

  • نوع هتل: ۵ ستاره
  • آدرس: Furaveri Maldives, 20012, Maldives

Furaveri یکی از اقامتگاه‌های ۵ ستاره در بین بهترین هتل های مالدیو است که در تمامی بخش‌های خود از قبیل رستوران، استخر روباز و مرکز تناسب اندام تلاش می‌کند خدمات و امکاناتی در سطح جهانی به مهمانان خود ارائه دهد. شما در این هتل از پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای‌فای رایگان هم بهره‌مند می‌شوید.

در هر یک از اتاق‌های Furaveri تهویه‌ی مطبوع به همراه بخش نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، حمام اختصاصی با حوله و دمپایی و منظره‌ی فراموش‌نشدنی رو به دریا منتظر شما است؛ به‌علاوه امکان استفاده از زمین بازی کودکان و تجربه‌ی غواصی، قایق‌رانی، دارت، تنیس و بیلیارد هم در این هتل زیبا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: جزیره وادهو مقصدی ایده آل در سفر به مالدیو

هتل Furaveri Maldives

 

Stone Hotels Dhiffushi

  • نوع هتل: ۴ ستاره
  • آدرس: Stone Hotel, Asseyri, Dhiffushi 08030, Maldives

هتل Stone واقع در Dhiffushi مالدیو یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی شما مجهز به وای‌فای رایگان در تمامی اتاق‌ها، بالکن، رستوران، مرکز تناسب اندام، بار، سالن استراحت مشترک، منطقه‌ی ساحل خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی است. 

شما می‌توانید برای صرف صبحانه به یکی از بوفه‌های صبحانه‌ی قاره‌ای یا à la carte مراجعه کنید و از غذاهای خوشمزه‌ای که در آن‌ها سرو می‌شود، لذت ببرید. جالب است بدانید که زوج‌هایی که در این هتل اقامت داشته‌اند برای یک سفر دونفره به این مجموعه امتیاز ۹.۳ را داده‌اند. 

 

هتل Stone Hotels Dhiffushi

 

Sands Grand Hotel

  • نوع هتل:‌۴ ستاره
  • آدرس: Mercury Road, Dhigurah 00070, Maldives

در فاصله‌ی ۱۰۰ متری از ساحل شمال غربی دیگورا یکی دیگر از بهترین هتل های مالدیو به نام Sands Grand واقع شده است. اتاق‌های این هتل ۴ ستاره به تهویه‌ی مطبوع، وای‌فای رایگان و حمام اختصاصی مجهز شده‌اند و در ساختمان آن یک باغ،‌ سالن مشترک و صرافی هم وجود دارد.

تعدادی از اتاق‌های موجود در Sands Grand بالکن دارند و از طریق آن‌ها می‌توان به چشم‌انداز زیبایی از ساحل دست پیدا کرد؛‌ البته سایر اتاق‌ها هم منظره‌ی زیبایی رو به شهر دارند و در تمامی آن‌ها کمد لباس، تلویزیون، ملحفه و حوله به چشم می‌خورد.

در این اقامتگاه هر روز صبح صبحانه‌ی قاره‌ای و انگلیسی/ ایرلندی سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند در رستوران مجموعه غذاهای هندی، ایتالیایی و نپالی را هم امتحان کنند؛ البته برای رفاه حال اقامت‌کنندگان امکان درخواست طبخ غذاهای گیاهی، حلال و وگان هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی جاذبه‌های دیدنی مالدیو

هتل Sands Grand Hotel

 

Madifushi Private Island

  • نوع هتل: ۵ ستاره
  • آدرس: Madifushi Private Island, 11020, Maldives

از دیگر گزینه‌های ۵ ستاره در بین بهترین هتل‌های مالدیو Madifushi Private Island است که مهمانان می‌توانند در اتاق‌های با منظره‌ی رو به دریای آن اقامت کنند، از وجود تراس زیبا لذت ببرند، از باغ، رستوران و مرکز تناسب اندام موجود در مجموعه هم به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. 

سایر خدمات و امکانات هتل شامل تهویه‌ی مطبوع، بخش نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، حمام اختصاصی، حوله و دمپایی در تمامی اتاق‌ها و ترانسفر رایگان، انبار چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته است.

بیشتر بخوانید:  صفر تا صد سفر به مالدیو

هتل Madifushi Private Island

 

Nova Maldives

  • نوع هتل: ۵ ستاره
  • آدرس: Kaneeru Villa 3rd Floor, Male, Maldives

Nova Maldives یکی از بهترین هتل های مالدیو که بیشترین امتیاز را برای اقامت‌های دو نفره به خود اختصاص داده است. در این مجموعه وای‌فای رایگان در تمامی قسمت‌ها، تراس، استخر، مرکز تناسب اندام، باغ، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و حمام اختصاصی، خدمات اتاق، سالن استراحت مشترک و صرافی در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

برای راحتی هر چه بیشتر مهمانان، تمامی اتاق‌های این هتل ۵ ستاره به بخش نشیمن و صندوق امانات مجهز شده‌اند و چشم‌اندازی زیبا از دریا را هم نمایش می‌دهند. صبحانه Nova Maldives شامل صبحانه قاره‌ای یا انگلیسی / ایرلندی است و کارکنان آن که مسلط به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی و اسپانیایی هستند با خوشحالی شما را در مورد گشت و گذار در اطراف راهنمایی خواهند کرد. در این قسمت نظر یکی از اقامت‌کنندگان در این هتل را مشاهده می‌کنید:

((ما در ویلای Sunset Water با جکوزی اقامت داشتیم و همه چیز واقعاً شگفت‌انگیز بود. اتاق زیبا، تخت راحت و تراس خارق‌العاده بود. هیچ چیزی در این دنیا نیست که با زیبایی منظره‌ای که از تراس می‌بینید رقابت کند. به شما توصیه می‌کنیم که در صورت اقامت در Nova Maldives حتماً به سراغ این ویلا بروید.))

 

هتل Nova Maldives

 

Hilton Maldives Amingiri Resort & Spa

  • نوع هتل:‌۵ ستاره
  • آدرس: Malé 08540, Maldives

در دل آب‌های آرام شمال آتول ماله اقامتگاه‌های ساحلی زیبایی قرار دارند که متعلق به Hilton Maldives Amingiri Resort & Spa هستند. بعد از پیاده شدن در فرودگاه بین‌المللی Velana می‌توانید با ۲۰ دقیقه قایق‌سواری (تندرو) خود را به این اقامتگاه برسانید و از امکانات گوناگون آن شامل منطقه‌ی ساحلی خصوصی، رستوران، استخر روباز، باشگاه کودکان، سرویس اتاق، صرافی و پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.

در تمامی اتاق‌های این هتل ۵ ستاره تهویه مطبوع، میز،‌ تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله و تراس، صندوق امانات، کمد لباس، کتری و منظره‌ی رو به دریا به چشم می‌خورد.

 

هتل Hilton Maldives Amingiri Resort & Spa

 

Konut by Thakuru

  • نوع هتل: ۴ ستاره
  • آدرس: 73 Lainoofaru Magu, Guraidhoo, Maldives

یکی از ایده‌آل‌ترین مکان‌ها برای گذراندن تعطیلات به دور از استرس در مالدیو Konut by Thakuru محسوب می‌شود که در اصل یک هتل ۴ ستاره با منطقه‌ی ساحل خصوصی، باغ و پارکینگ در محل است. سایر امکانات این مجموعه شامل اتاق چمدان، منظره‌ای رو به باغ، تراس، پذیرش ۲۴ ساعته و وای‌فای رایگان در تمامی بخش‌های هتل است.

تمام واحدهای اقامتی در Konut by Thakur دارای ورودی خصوصی، تهویه مطبوع، میزکار و حمام اختصاصی با دوش هستند و به صورت عایق در برابر صدا ساخته شده‌اند تا مهمانان از سر و صداهای محیط در امان بمانند. 

از جمله امکانات و خدمات جالب توجه این مجموعه می‌توانیم به صبحانه‌ی قاره‌ای و حلال با غذاهای گرم، غذاهای محلی و میوه، تورهای گردشگری در نزدیکی هتل و منطقه‌ی پیک‌نیک که برای گردش در فضای باز مناسب است، اشاره کنیم.

 

هتل Konut by Thakuru

 

OBLU SELECT Lobigili

  • نوع هتل:‌ ۵ ستاره
  • آدرس: OBLU SELECT Lobigili, Malé, Maldives

هتل OBLU SELECT Lobigili با ترانسفر رایگان، وای‌فای مجانی در سراسر مجموعه، تراس، مرکز تناسب اندام، استخر شنا و رستوران منتظر شما است. تمامی واحدهای اقامتی این هتل ۵ ستاره منظره‌ای رو به دریا دارند و مهمانان می‌توانند از دسترسی آسان خود به باغ هم لذت ببرند.

سایر امکانات هتل شامل تهویه‌ی مطبوع، بخش نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با حوله و دمپایی، صندوق امانات و دستگاه قهوه در تمامی اتاق‌ها و صبحانه روزانه قاره‌ای یا آمریکایی است. البته قضیه به همین جا ختم نمی‌شود و مهمانان می‌توانند قایق‌رانی، غواصی و ماهیگیری را هم در اطراف هتل OBLU SELECT Lobigili تجربه کنند.

 

هتل OBLU SELECT Lobigili

 

عوامل موثر بر قیمت بهترین هتل های مالدیو

قیمت هتل‌ها در مالدیو با در نظر گرفتن عوامل مختلفی مثل تعداد ستاره‌های هتل، منطقه‌ی قرارگیری، دسترسی هتل به سیستم حمل و نقل عمومی و جاذبه‌های گردشگری مختلف و امکاناتی که در اختیار گردشگران قرار می‌دهند و عوامل متعدد دیگر تعیین می‌شود. با این حال اگر می‌خواهید از اقامتی مقرون‌به‌صرفه در این کشور لذت ببرید می‌توانید روی کمک کارشناسان آرمه حساب کنید.

 

 قیمت بهترین هتل های مالدیو

 

سخن پایانی

در این مطلب با ۱۰ عدد از بهترین هتل های مالدیو و مشخصات و خدماتی که به مهمانان ارائه می‌دهند آشنا شدیم. از آنجایی که بخش عمده‌ی زمان شما در سفر به این کشور در هتل سپری می‌شود، حتماً باید به سراغ لوکس‌ترین اقامتگاه‌ها بروید تا خاطراتی خوش و به‌یادماندنی را در کنار اعضای خانواده‌ی خود رقم بزنید.

 

سوالات متداول

بهترین منطقه‌ی مالدیو برای اقامت کدام است؟

جزایر خصوصی Niyama برای خانواده‌ها، Reethi Faru برای امتحان کردن فعالیت‌های مختلف و Velassaru برای یک ماه عسل عاشقانه بهترین مناطق در مالدیو محسوب می‌شوند.

جزیره‌ی شماره یک مالدیو چه نام دارد؟

مافوشی یکی از زیباترین جزایر مالدیو است که پا گذاشتن در آن احساس قدم زدن در بهشت را برای شما تداعی می‌کند.

چه زمانی به مالدیو سفر کنیم؟

ماه‌های نوامبر تا آوریل بهترین زمان سفر به مالدیو محسوب می‌شوند و دمای هوا در آن‌ها بین ۲۹ تا ۳۱ درجه‌سانتی‌گراد متغیر است.

قیمت هتل های مالدیو چقدر است؟

قیمت بهترین هتل های مالدیو با توجه به تعداد ستاره‌ها، منطقه‌ی قرارگیری و میزان دسترسی آن‌ها به سیستم حمل و نقل عمومی و جاذبه‌های گردشگری متغیر است.

گرانترین هتل مالدیو چه نام دارد؟

آنانتارا کیهاواه یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های مالدیو است که اقامتی به‌یادماندنی را برای گردشگران رقم می‌زند.